הסכם אירוח
מסמך זה מהווה הסכם מחייב בין חברת ד.ר.א.ר. בילוי ופנאי בע”מ, המפעילה את פלטפורמת GetPool (להלן: “החברה” או “GetPool”), לבין האדם או הגוף המעוניין לפרסם בריכה/מתחם נופש בפלטפורמה ולהעמידו להזמנה על-ידי משתמשי האתר (להלן: “המארח” או “בעל הבריכה”). בהצטרפות כפלטפורמת מארח ב-GetPool (למשל, ברישום נכס חדש באתר או בחתימה על הסכם זה), מצהיר המארח כי קרא, הבין והסכים לכל תנאי ההסכם שלהלן. אנא קראו מסמך זה בעיון לפני ההצטרפות, ושמרו עותק לצרכיכם.
1. הצהרות רקע
1.1. זהות ותפקיד הצדדים: החברה היא בעלת ומפעילת מערכת מקוונת לשיווק, תיווך והזמנת שירותי אירוח (השכרת בריכות פרטיות, צימרים וכיו”ב) תחת המותג “GetPool”. המארח הוא בעל זכויות בנכס (בריכה, וילה, או כל מתחם אירוח פרטי אחר) המעוניין לפרסמו באתר ולהציעו להשכרה למשתמשי הפלטפורמה.
1.2. שירותי החברה למארח: החברה מספקת למארח פלטפורמה טכנולוגית נוחה לשיווק הנכס, כולל דף פרסום לנכס באתר GetPool, מערכת לבדיקת זמינות והזמנות, אפשרות תקשורת עם לקוחות (לרבות באמצעות בוט WhatsApp ייעודי), שירות סליקת תשלומי האורחים, וכלים נוספים לניהול ההזמנות. בנוסף, החברה עשויה לכלול את הנכס של המארח בקמפיינים שיווקיים, דיוורים והצעות לקהל הלקוחות בהתאם לשיקול דעתה.
1.3. סטטוס משפטי: הצדדים מסכימים כי יחסיהם הם כשל קבלן עצמאי ולקוח – דהיינו, המארח פועל כספק עצמאי של שירותי האירוח, והחברה כמתווך טכנולוגי ושיווקי. אין ולא ייווצר ביניהם יחסי עובד-מעביד, שותפות, סוכנות (למעט היות החברה משמשת כסוכן גבייה כמוגדר להלן) או מיזם משותף. המארח אינו רשאי להתחייב, להתקשר או ליצור חובות בשם החברה, והחברה אינה אחראית להתחייבויות המארח כלפי צדדים שלישיים, למעט כמפורט בהסכם זה.
2. הצטרפות המארח ופירסום הנכס
2.1. תנאי סף להצטרפות: בהצטרפותו, מצהיר המארח ומתחייב כי: (א) הוא בעל זכויות חוקיות בנכס המוצע (בעלים, שוכר מורשה, מפעיל מוסמך וכו’) וכי יש לו את כל ההיתרים ו/או הרישיונות הדרושים עפ”י דין להפעלתו לצורכי אירוח (ככל שנדרשים – למשל, רישיון עסק אם חל, אישורי בטיחות לבריכה וכד’); (ב) הנכס עומד בכל דרישות החוק הרלוונטיות (בטיחות, תברואה, כיבוי אש, וכיו”ב) ותקני הענף; (ג) אין בהצטרפותו ובקיום ההסכם משום הפרה של חוזה אחר שלו או של זכות צד ג’ כלשהו; (ד) אם המארח הוא תאגיד – הוא רשום כדין בישראל, והחותם מטעם המארח מוסמך לאשר הסכם זה.
2.2. תהליך פתיחת נכס באתר: על המארח למלא טופס הצטרפות (“רישום נכס”) עם פרטי הנכס, באמצעות הממשק הדיגיטלי שהחברה מעמידה לרשותו (למשל, טופס מקוון – ייתכן דרך שירות טפסים חיצוני כגון Fillout). פרטים אלו יכללו: שם/כינוי הנכס, מיקום, תיאור מפורט, רשימת מתקנים וציוד (בריכה, ג’קוזי, מטבחון וכו’), תמונות איכותיות, מספר אורחים מקסימלי, שעות פעילות, תנאי שימוש (למשל איסור מוזיקה רמה אחרי שעה מסוימת, לבוש נדרש בבריכה, וכד’), מחירוני הזמנה (לפי שעה/יום, מחירים רגילים, סופי שבוע, עונות שיא, חגים וכו’), מדיניות ביטולים והוראות מיוחדות. המארח אחראי לספק מידע מלא, נכון ומדויק.
2.3. אישור ועריכת התוכן: החברה שומרת לעצמה את הזכות לעבור על התוכן שסיפק המארח (טקסט ותמונות) טרם פרסומו, ולבצע בו עריכה לשונית, שכתוב או שיפור נראות (למשל עריכת תמונות) לצורך התאמתו לסטנדרטים של האתר. שינויים מהותיים (כגון מחיר) לא ייעשו ללא תיאום עם המארח. החברה רשאית לסרב לפרסם או להשהות פרסום של נכס אם לפי שיקול דעתה יש בכך הפרה של חוק, פגיעה במוניטין האתר, חוסר אמינות (לדוגמה: פרטים מטעים), או שהנכס אינו תואם את סוג השירותים שהאתר מבקש לספק.
2.4. רישיון שימוש בתכני המארח: המארח מעניק לחברה רישיון בלתי-בלעדי, כלל-עולמי, ללא תמלוגים, לעשות שימוש בכל המידע, התיאור, התמונות והסימנים המסחריים שמסר לצורך פרסום הנכס במסגרת הפלטפורמה ובפעולות השיווק הנלוות של GetPool. בכלל זה, המארח מסכים שהתכנים עשויים להיות מוצגים באתר, באפליקציה, בניוזלטר, ברשתות חברתיות, בקמפיינים וכד’. המארח מאשר שהוא בעל הזכויות בתכנים שמסר או שקיבל היתר כדין להשתמש ולהרשות לנו להשתמש בהם, וכי השימוש בהם על-ידינו לא יפר זכויות צד שלישי. זכויות הקניין בתכנים אלה יישארו של המארח או בעליהן המקוריים; לחברה הזכות להסירם מהאתר על פי הצורך.
2.5. פתיחת חשבון וניהול עצמי: החברה תספק למארח גישה למערכת ניהול מקוונת (למשל “אזור מארחים” באתר או באפליקציה ייעודית), באמצעות חשבון משתמש מאובטח (שם משתמש וסיסמה). דרך מערכת זו יוכל המארח לעדכן זמינות ביומן ההזמנות, לשנות מחירים, לעדכן תיאורים, לראות הזמנות נכנסות, להתכתב עם אורחים וכדומה. המארח מתחייב לשמור בסודיות את פרטי הגישה שלו, לא להרשות לאחרים שימוש בהם, ולעדכן את החברה מידית בכל חשד לשימוש לא מורשה. כל פעולה במערכת עם פרטי הגישה של המארח תיחשב כפעולה מטעמו.
3. מחירים, עמלה ותשלומים
3.1. קביעת מחיר והצגתו: המארח הוא שקובע את מחיר הבסיס שייגבה מהאורחים עבור השכרת הנכס (על בסיס תעריף שצוין – למשל מחיר לשעה, מחיר למשבצת זמן, מחיר יומי, וכד’). המחיר מוגדר לפני עמלות; החברה תוסיף עליו באופן אוטומטי 10% שיתווספו כמחיר שירות עבור הלקוח, כפי שהובהר בתקנון תנאי השימוש ללקוחות. כלומר, האורח ישלם מחיר מעט גבוה יותר (בסיס + 10%), אך המארח יראה במערכת את מחיר הבסיס שלו כהכנסה הפוטנציאלית (לפני עמלת החברה).
3.2. עמלת החברה (המארח): עבור כל הזמנה מאושרת ומשולמת, החברה זכאית לעמלת תיווך בשיעור 10% ממחיר הבסיס של העסקה. עמלה זו היא התשלום עבור שירותי הפלטפורמה (שיווק, חשיפה, מערכת הזמנות וסליקה וכיו”ב). העמלה תחושב על סכום העסקה הסופי (לאחר הנחות אם נתנו, ולפני מע”מ ככל שמחיר הבסיס כולל מע”מ). החברה תנכה את סכום העמלה המגיע לה מתוך התשלומים שגבתה מהאורח, ותעביר את היתרה למארח כמתואר בסעיף 3.4 להלן.
3.3. עמלת שירות (הלקוח): החברה, כאמור, גובה גם 10% נוספים מן האורח (כתוספת למחיר הבסיס) כשכר טרחה עבור השירות. המארח מאשר ומודע לכך שהלקוחות משלמים מחיר גבוה ב-10% ממחיר הבסיס שהוא הגדיר, ומקבל כי החברה שומרת על חלק זה לעצמה בנוסף לעמלתה מהסעיף הקודם. למען הסר ספק, עמלת השירות מהאורח אינה משפיעה על החישוב מול המארח – המארח מקבל 90% ממחיר הבסיס שהגדיר (דהיינו, לאחר ניכוי 10% עמלת חברה).
3.4. גבייה ותשלום למארח: החברה תהיה אחראית לגבות מהאורחים את מלוא התשלום עבור ההזמנות (כולל כל המיסים הישימים, אם נגבים במסגרת התשלום באתר). החברה תשמש כסוכן סליקה עבור המארח לצורך זה , כך שתשלום שביצע אורח דרך המערכת ייחשב כאילו התקבל על-ידי המארח לצורך חובותיו כלפי האורח (על-פי סעיף 14ו(ב) לחוק הגנת הצרכן, כאשר מדובר בעסקת מכר מרחוק). לאחר מועד האירוח (או במועד חיתוך מוסכם, כגון פעם בשבוע עבור כל ההזמנות שהתקיימו בשבוע הקודם), החברה תעביר למארח את הסכומים שנגבו עבור ההזמנות בניכוי עמלת החברה. העברה תיעשה בהפקדה לחשבון הבנק של המארח (שפרטיו נמסרו בעת ההצטרפות) או באמצעי מוסכם אחר, ובכפוף להמצאת חשבונית מס תקינה לחברה על סכום העמלה (כדי שהחברה תוכל להוציא למארח “חשבונית זיכוי” על חלקו).
3.5. מקדמות/פיקדונות ביטחון: כעיקרון, החברה גובה מהאורח את מלוא הסכום מראש. אם המארח מבקש מנגנון של פיקדון/ביטחון (למשל במקרה של נזק), עליו לציין זאת במפורש במדיניות הנכס כדי שהאורחים יהיו מודעים. הטיפול בפיקדון יהיה ישירות בינם לבין המארח ביום ההגעה (אין כרגע מנגנון פיקדון מובנה במערכת התשלומים של האתר, אלא אם החברה תחליט להפעיל כזה בעתיד).
3.6. שינוי מחירים ומבצעים: המארח רשאי לעדכן בכל עת את מחיריו (לעתיד) או להציע מבצעים, קופונים והנחות במסגרת הכלים שמעמידה החברה (לדוגמה, קביעת מחיר מיוחד לתאריך ספציפי, או מבצע “כמות” – X% הנחה להזמנה מעל Y אנשים). עם זאת, שינוי מחירים לא יחול רטרואקטיבית על הזמנות שכבר בוצעו ואושרו. אם המארח מעוניין להעניק הנחה להזמנה שכבר בוצעה (למשל כמחווה לאורח מסיבה כלשהי), באפשרותו לעשות זאת בתיאום עם החברה (שתבצע זיכוי חלקי לאורח ותקזז מהעברת התשלום למארח בהתאם).
3.7. מסים: המארח אחראי באופן בלעדי לטיפול בכל סוגיית מס הקשורה להכנסותיו מההשכרות. המחירים שמזין המארח צריכים לכלול מע”מ כדין, אם הוא עוסק הרשום במע”מ (על המארח לציין במערכת האם המחיר כולל/אינו כולל מע”מ למשתמשי הקצה, ולפעול לפי חוק בנושא חשבוניות מס). החברה רשאית, אם תחויב על-פי דין, לנכות במקור מסכומי הכסף שהיא מעבירה למארח (למשל ניכוי מס במקור אם המארח לא המציא אישור פטור). בכל מקרה, המארח יישא בתשלום כל מס ממשלתי החל עליו כתוצאה משירותי האירוח שהוא מעניק (כגון מע”מ, מס הכנסה, ארנונה עסקית וכו’), והחברה לא תישא באחריות כלשהי לאי-ציות המארח לחובות המס שלו.
4. התחייבויות המארח
4.1. אמינות המידע והתמורה: המארח מתחייב כי כל המידע שמסר לפרסום באתר הינו נכון, מעודכן ולא מטעה. המארח הוא הבלעדי שאחראי לנכונות הפרטים ולדיוקם, כולל: מיקום הנכס, תנאיו, התמונות משקפות את המציאות, זמינות מעודכנת ביומן, התמחור, וכל פרט מהותי אחר. במקרה שהמארח מגלה טעות במידע שפורסם, עליו לעדכן זאת במערכת לאלתר. המארח יהיה האחראי הבלעדי להתאמת השירות בפועל לתיאור – כלומר שעל האורח לקבל את מה שהובטח בפרסום .
4.2. שמירת זמינות וניהול יומן: על המארח לתחזק באופן שוטף את הזמינות ביומן ההזמנות. אם קיימות לו הזמנות ממקורות אחרים (למשל מפלטפורמות מתחרות, הזמנות טלפוניות פרטיות וכו’), עליו לחסום ביומן באתר את אותם תאריכים/שעות כדי להימנע מכפל הזמנות. המארח מחויב לכבד כל הזמנה שקיבל ואושרה במערכת, למעט במקרי חריגforce majeure כמפורט בסעיף 6.3 להלן. אי-עדכון זמינות הגורם לכך שאורח מבצע הזמנה לתאריך שבו בפועל הנכס לא פנוי – מהווה הפרת ההסכם מצד המארח. במקרה כזה, החברה רשאית (בנוסף לכל סעד אחר) להטיל על המארח קנס או תשלום לכיסוי עלויות טיפול, ולפצות את הלקוח הנפגע על חשבון המארח.
4.3. איכות השירות ורמת האירוח: המארח יספק לאורחים חוויה איכותית כפי שהתחייב. הנכס יימסר לאורחים נקי, מתוחזק ובמצב תקין ומוכן לשימוש במועד ההזמנה. המארח או נציג מטעמו יקבלו את פני האורחים (אם סוכם שיש מפגש מפתח), יספקו הדרכה בסיסית על השימוש במקום (ככל שנדרש), ויהיו זמינים למענה לשאלות או בעיות במהלך השהות. המארח ימנע מהפרעה בלתי סבירה לאורחים במהלך השכירות, וישמור על פרטיותם (למשל, ללא ביקורים לא הכרחיים אם לא הוסכם).
4.4. עמידה בחוקים ונהלים: המארח מחויב לציית לכל החוקים, התקנות והדרישות החלים על פעילות האירוח: לרבות דיני בטיחות ובריאות (למשל תקנות בריכות שחייה – גידור, אמצעי הצלה ועזרה ראשונה זמינים; תקינות מתקני חשמל; תאורה נאותה; מזון ושתייה אם מוגשים – לפי סטנדרט היגיינה), דיני רישוי (ככל שנדרש רישיון עסק, היתר שימוש חורג למבנה וכו’), דיני מס ודיווח (הנפקת חשבוניות לאורחים, ניהול ספרים), דיני הגנת הצרכן (כגון הכללים בדבר ביטול עסקה כפי שנמנו במדיניות הביטולים; איסור אפליה במתן שירות), וכן כל רגולציה ספציפית (אם יש) לענף התיירות/נופש באזורים רלוונטיים. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין אי-ציות של המארח לחובות חוקיות – המארח ישפה את החברה על כל תביעה, קנס או נזק שייגרמו לה עקב הפרת חוק על-ידו (ראו סעיף 7 להלן).
4.5. כללי התנהגות ואיסורי תוכן: המארח מתחייב לנהוג באופן מקצועי והוגן כלפי האורחים. חל איסור מוחלט על המארח להפלות בין אורחים פוטנציאליים מטעמי גזע, דת, מוצא, מין, נטייה מינית, מצב בריאותי או כל עילה אחרת המפרה את חוק איסור אפליה במוצרים ושירותים (התשס”א–2000). כמו כן, המארח לא יעלה לפלטפורמה תכנים בלתי הולמים, כגון תמונות פוגעניות, תכנים פורנוגרפיים, הצעות בעלות אופי מיני, ביטויים אלימים, תוכן פוליטי או כל חומר אחר שאינו רלוונטי ויש בו כדי לפגוע ברגשות הציבור או במוניטין האתר. החברה רשאית להסיר או לערוך תכנים כאלו ולנקוט צעדים כנגד מארח שיעבור על סעיף זה.
4.6. תקשורת באמצעות המערכת: התקשורת עם האורחים לפני ביצוע ההזמנה מתבצעת דרך פלטפורמת הצ’אט/WhatsApp של GetPool. המארח יקפיד לענות לפניות משתמשים בזמן סביר, לתת מידע מלא ולא להסיט את ההתקשרות מחוץ לפלטפורמה לפני ביצוע ההזמנה (אין לבקש מהאורח ליצור קשר טלפוני ישיר ולבצע עסקה מחוץ לאתר – דבר המהווה עקיפה של הפלטפורמה ואסור). לאחר אישור הזמנה, המארח והאורח יכולים כמובן לתקשר ישירות לצורך תיאומים (החלפת כתובת מדויקת, תיאום שעה מדויקת וכו’). ייתכן ושיחות מסוימות דרך המערכת יתועדו לצרכים תפעוליים ושיפור השירות .
4.7. סודיות ופרטיות: המארח ישמור בסודיות כל מידע פרטי על האורחים שהגיע לידיו במסגרת שימושו בפלטפורמה – לרבות שמות, כתובות, מספרי טלפון, פרטי תשלום וכיו”ב – ולא יעשה בו שימוש אלא לצורך מתן שירות האירוח עצמו. חל איסור להשתמש במידע על האורחים למשלוח חומרי פרסום שלא דרך מערכת החברה או למכור את הפרטים לצד ג’. חובה על המארח לקיים את דרישות דיני הפרטיות בכל הנוגע למידע האישי שיקבל.
5. ביטולים, שינויים והפרות הזמנה
5.1. ביטול על-ידי אורח: בכל הקשור לביטול עסקה ביוזמת האורח – יחולו התנאים הקבועים בחוק ובמדיניות הביטולים של GetPool (כפי שסוכמו עם המארח ופורסמו ללקוחות) . המארח מכיר בכך שעליו לכבד ביטול שבוצע כדין במסגרת 14 הימים הראשונים עם 7 ימי עסקים לפני האירוע, ולהשיב לאורח (דרך החברה) את כספו בניכוי 5%/100₪ כנדרש בחוק . החברה תטפל עבור המארח בהחזר ללקוח, ותנכה סכום זה מהתשלומים המגיעים למארח או תחייב את המארח במקרה שכבר קיבל את התשלום.
5.2. מדיניות ביטול פרטנית: המארח יציין מראש במדיניות הנכס (ובמערכת) את תנאי הביטול שמעבר לקבוע בחוק (למצבים של ביטול מאוחר יותר). תנאים אלה כפופים לאישור החברה ומחויבים להיות הוגנים וסבירים. המארח מתחייב לכבד את מדיניות הביטול שפרסם – למשל, אם הבטיח החזר 50% בביטול עד 3 ימים לפני, עליו לפעול כך. החברה תפעל בהתאם למדיניות המפורסמת ותשיב/תגבה מהאורח את הסכומים המתאימים בשמו של המארח.
5.3. ביטול על-ידי המארח: המארח נדרש להימנע מביטול חד-צדדי של הזמנות שאושרו, למעט במקרי חרום מיוחדים. ביטול ע”י המארח ללא סיבה מספקת עלול לפגוע במוניטין הפלטפורמה ובאמון המשתמשים. אם המארח נאלץ לבטל עקב כוח עליון (כגון תקלה חמורה במתחם, בעיה בריאותית קשה שלו, אירוע בטיחותי וכו’), עליו להודיע מיד לחברה ולאורח, ולספק הסבר. החברה רשאית לפי שיקול דעתה לגבות מהמארח קנס על ביטול בגין עגמת נפש וטרחה לאורח (לדוגמה, 10% משווי העסקה או סכום מינימום מוסכם) – סכום שיועבר לאורח כפיצוי, בנוסף להחזר המלא. במקרים חוזרים של ביטול או במקרה של ביטול שרירותי ללא צידוק, החברה רשאית להשעות או לסיים את פעילות המארח בפלטפורמה לאלתר.
5.4. אי-הופעת אורח (No-Show): אם אורח לא הגיע במועד שנקבע ולא הודיע דבר, הדבר ייחשב כביטול מאוחר מצד האורח, והמארח זכאי לחלק התשלום כמפורט במדיניות הביטולים הרלוונטית (למשל אם צוין חיוב 100% במקרה אי-הופעה). החברה תעביר למארח את הסכום בהתאם, בקיזוז העמלה שלה, כרגיל. עם זאת, מומלץ למארח לנסות ליצור קשר עם האורח לפני שיחליט סופית שהייתה “אי-הופעה”, למקרה שהייתה אי-הבנה או עיכוב בלתי צפוי.
5.5. תלונות לקוחות ופיצויים: במקרה שאורח מעלה תלונה מוצדקת לגבי איכות השירות או אי-התאמה (למשל, מתקן שהובטח ואינו פעיל), על המארח להתייחס במלוא הרצינות ולנסות לפתור את הבעיה באופן מידי בשטח. אם האורח דורש פיצוי, על המארח לשקול מתן פיצוי הולם (הנחה, זמן נוסף ללא עלות, הטבה אחרת). אם החברה תמצא שהתלונה מוצדקת והמארח לא טיפל כיאות, היא רשאית לפצות את האורח מכספה ולדרוש שיפוי מהמארח, או לנכות סכום מהעברות עתידיות למארח בגין הפיצוי.
5.6. ביקורות ודירוגים: אורחים עשויים להשאיר ביקורת ודירוג על החוויה אצל המארח. החברה לא תערוך או תמחק ביקורת שלילית לגיטימית לבקשת המארח, אלא אם היא מפרה את כללי התוכן (השמצה אסורה, לשון הרע, שפה גסה מדי, פרטיות). המארח מוזמן להגיב באופן ענייני לביקורות, וללמוד מהן כדי לשפר את שירותיו. דירוגים נמוכים באופן עקבי עלולים לגרום להידרדרות מיקום הפרסום או לנקיטת צעדים לפי הצורך (עד כדי הסרת הנכס מהאתר), שכן החברה מחויבת לשמור על רמת שירות גבוהה למשתמשיה.
6. אחריות והגבלת אחריות
6.1. אחריות המארח כלפי האורחים: המארח נושא באחריות מלאה ובלעדית לכל פגיעה, נזק או אובדן שייגרמו לאורחים, לרכושם או לכל צד שלישי, במהלך או בקשר עם שהותם בנכס, ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של המארח, של מי מטעמו, או עקב ליקוי או מפגע בנכס. בכלל זה, המארח אחראי לבטיחות מתקני הבריכה והאירוח, להתקנה תקינה של ציוד, לנקיון ההיגיינה ולמניעת מפגעים (החלקה, נפילה, טביעה וכו’). על המארח לוודא שיש בידיו ביטוח אחריות מתאים (צד ג’/חבות מוצר) לכיסוי אירועים בלתי צפויים בתחומו. החברה לא תישא באחריות לכל תביעה של אורח בשל נזק גוף או רכוש שייגרם לו בנכס – זו באחריות המארח בלבד.
6.2. שיפוי בגין תביעות: אם תוגש נגד החברה תביעה, דרישה או הליך משפטי כלשהו מצד אורח או צד שלישי, הנוגעים לנכס של המארח או לפעולת המארח (למשל: אורח תובע את החברה כנציגה בטענה של התרשלות המארח, רשות מקומית דורשת מהחברה הפסקת פעילות נכס לא חוקי וכו’), המארח מתחייב לשפות את החברה ולשאת בכל ההוצאות, הנזקים וההפסדים (לרבות שכר טרחת עו”ד והוצאות משפט) הנובעים מכך, מיד עם דרישתה הראשונה. החברה תהיה רשאית לייצג את עצמה בהליך כזה על-פי שיקול דעתה, אך לא תהסס לצרף את המארח כצד ולדרוש ממנו פיצוי בגין כל חיוב שיושת עליה עקב מעשי/מחדלי המארח.
6.3. אחריות החברה כלפי המארח: החברה מספקת את שירותי הפלטפורמה כפי שהם (AS-IS) ואינה נותנת למארח אחריות מפורשת או משתמעת לגבי כמות ההזמנות, שיעור תפוסה, הכנסות או כל תוצאה עסקית אחרת. החברה אינה מתחייבת שהאתר יפעל ללא הפסקה או שגיאות, אך מתחייבת לעשות מאמץ סביר לתקן תקלות טכניות בזמן סביר. החברה לא תהיה אחראית כלפי המארח לכל אובדן הכנסה עקב תקלת מערכת, פרצת אבטחה, פעולת סייבר עוינת, או כוח עליון. בכל מקרה, האחריות המצטברת של החברה כלפי המארח מוגבלת לסכום העמלות שגבתה ממנו בחודש שקדם לאירוע המזכה באחריות, ולא תעלה על 1,000 ש”ח. החברה לא תהיה אחראית בשום פנים לנזקים עקיפים, תוצאתיים, מיוחדים או עונשיים.
6.4. כוח עליון: אף צד לא יהיה אחראי כלפי משנהו באי-קיום התחייבויותיו אם נגרם בשל כוח עליון – כגון מלחמה, מהומות, אסון טבע, שריפה, מגיפה, הנחיות חירום ממשלתיות וכו’, ובלבד שהצד הטוען לכוח עליון יודיע לשני מיד עם קרות האירוע. לגבי הזמנות, במצב של כוח עליון, החברה רשאית להורות על ביטול ללא חיוב ללקוח, או על דחייה, לפי מה שנראה סביר בנסיבות.
7. משך ההסכם וסיומו
7.1. תקופה: הסכם זה ייכנס לתוקף עם אישור הצטרפות המארח למערכת (בין אם בחתימה פיזית ובין אם באמצעות אישור אלקטרוני בעת רישום הנכס), וימשיך לתקופה בלתי קצובה עד לסיומו על-פי תנאיו.
7.2. סיום ביוזמת המארח: המארח רשאי בכל עת לבקש להסיר את נכסו מהאתר ולסיים את ההתקשרות, בהודעה של 7 ימים מראש לחברה (כדי לאפשר טיפול בהזמנות עתידיות, אם ישנן). אם ישנן הזמנות עתידיות מאושרות beyond למועד הסיום המבוקש, על המארח לכבדן או להגיע להבנה עם האורחים על ביטולן. הסרת הנכס ביוזמת המארח לפני מימוש כל ההזמנות העתידיות שנקלטו, תחייב את המארח לכבד את ההתחייבויות (או לפצות את האורחים) אחרת יהיה הדבר בגדר הפרת הסכם.
7.3. סיום/השהיה ביוזמת החברה: החברה רשאית לסיים לאלתר הסכם זה ולהסיר/להשעות נכס של המארח מהאתר במקרים הבאים: (א) המארח הפר מהותית תנאי מהתנאים (למשל סירוב לכבד הזמנה ללא סיבה, תלונות חמורות של אורחים, אי-תשלום עמלות, הפרת חוק וכד’); (ב) המארח מסר מידע שגוי מהותי או התגלה כי אינו עומד בתנאי הסף (למשל חוסר בהיתרים, נכס לא קיים בפועל וכו’); (ג) המארח ביצע פעולה הפוגעת ישירות בחברה, במוניטין הפלטפורמה או במשתמשים (כגון ניסיון עקיפת המערכת, גניבת נתוני משתמשים, הוצאת דיבה). במקרה של הפרה הניתנת לתיקון, החברה תשתדל להתריע למארח ולאפשר לו לתקן בתוך זמן סביר, ואם לא תוקן – תוכל לסיים. סיום ע”י החברה יכול שיהיה מיידי, בהודעה בכתב.
7.4. השפעת הסיום: עם סיום ההסכם, החברה תסיר את עמוד הנכס ותחדל מפרסומו, אך תשמור עותק של נתוני ההזמנות והפעילות למטרות תיעוד. סעיפים בהסכם הנדרשים מטבעם להוסיף ולפעול לאחר הסיום (כגון סעיפי שיפוי, הגבלת אחריות, דין וסמכות שיפוט) יישארו בתוקף. סיום ההסכם לא ישחרר את הצדדים מחובות שהצטברו קודם לכן – למשל, חובת תשלום עמלה לעסקאות שבוצעו, או חובת העברת כספי הזמנות עתידיות (אם לא בוטלו) למארח.
8. שונות
8.1. שינויים בהסכם: החברה רשאית מפעם לפעם לעדכן תנאים בהסכם זה (למשל עקב שינוי רגולציה או אופן פעולת הפלטפורמה). הודעה על שינוי תישלח למארח בדוא”ל הרשום במערכת, 14 יום לפחות לפני כניסת שינוי מהותי לתוקף. אם המארח אינו מסכים לשינוי, יהיה רשאי להודיע בתוך אותה תקופה על רצונו לסיים את ההתקשרות (ולהסיר נכס מהאתר) ולא יחולו עליו התנאים החדשים. המשך שימושו בפלטפורמה כמארח לאחר מועד כניסת השינוי לתוקף ייחשב כהסכמתו לתנאים המעודכנים.
8.2. הודעות: כתובת הדוא”ל של החברה לצורך הסכם זה הנה info@getpool.co.il (אלא אם נמסר עדכון רשמי אחר). כתובת הדוא”ל שהמארח מסר בהרשמתו תשמש למשלוח הודעות אליו. הודעה בדוא”ל תיחשב כנתקבלה ביום העסקים שלאחר שליחתה, אלא אם חזרה כשגיאה. הודעת דואר רשום – תוך 3 ימים ממסירה לדואר. הודעת WhatsApp/סמס – ביום השליחה אם נשלחה בשעות העבודה, אחרת בבוקר יום העסקים הבא.
8.3. העברת זכויות וחובות: המארח אינו רשאי להסב או להעביר זכויותיו או חובותיו לפי הסכם זה לצד ג’ כלשהו ללא הסכמת החברה בכתב ומראש. החברה רשאית להסב זכויותיה (למשל במסגרת מכירת פעילותה או מיזוג) וכן להיעזר בקבלני משנה לצורך מילוי התחייבויותיה (כגון שירותי סליקה, שיווק, תפעול) – ובלבד שאין בכך כדי להפחית מהתחייבויות החברה כלפי המארח לפי הסכם זה.
8.4. ויתור וסעד: הימנעות החברה מלהשתמש בזכות או סעד העומדים לה בהתאם להסכם או בדין, לא תיחשב כוויתור עליהם. ויתור או הקלה שתינתן למארח במקרה מסוים לא תהווה תקדים מחייב לכל מקרה אחר.
8.5. דין וסמכות שיפוט: על הסכם זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. כל מחלוקת בין הצדדים תידון בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב יפו בלבד . הצדדים שוללים במפורש תחולתן של כל כללי ברירת דינים (הפניות) שעלולים להוביל ליישום חוק זר.
8.6. מלוא ההסכמה: הסכם זה (לרבות נספחיו, אם ישנם) ממצה את מכלול ההבנות בין הצדדים בנוגע להתקשרותם במסגרת פלטפורמת GetPool, ומחליף כל מצג, הסכמה, התחייבות או הבטחה קודמים בנדון – בכתב או בעל-פה. בכל סתירה בין נוסח הסכם זה לבין פרסומים/תקנונים אחרים של החברה, יגבר האמור בהסכם זה בכל הנוגע ליחסי החברה-מארח .
8.7. חתימה ואישור: חתימת המארח על הסכם זה, או אישור אלקטרוני במסגרת תהליך ההרשמה, מהווים אישורו כי קרא והבין את תנאיו וכי הוא מקבלם ללא סייג. הצדדים רשאים לחתום על ההסכם גם במסמכים נפרדים ו/או counterparts, ועותק סרוק/מצולם של חתימה ייחשב כמקור לכל דבר ועניין.
האתר משתמש בקובצי Cookie כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך. תוכלו לקרוא מידע נוסף כאן מדיניות פרטיות.